miercuri, 27 aprilie 2011

Concurs Reader's Digest

Dragii mei, va provoc la un nou concurs la care puteti castiga doua carti oferite de Reader's Digest: " Rapid si delicios - 500 de retete originale" si " O masa intr-o farfurie".

"Rapid si delicios - 500 de retete originale" contine o multitudine de retete care va permit sa va rasfatati familia sau prietenii fara a petrece o vesnicie in bucatarie. Folosirea unor ingrediente proaspete nu inseamna neaparat si un mare consum de timp, iar produsele gata preparate pot fi adesea combinate cu cele proaspete. O descriere a cartii gasiti si pe site-ul Reader's Digest.





Retetele din "O masa intr-o farfurie" sunt create astfel incat sa inspire atat bucatarii experimentati cat si pe cei fara experienta. Ele utilizeaza ingrediente proaspete si metode de gatit inventive care vor imbogati meniurile. Cartea prezinta de asemenea metode pentru prepararea alimentelor de baza folosite in retete, astfel incat aveti posibilitatea sa le preparati singuri, in loc sa va bazati in intregime pe ingrediente preparate. O descriere a cartii gasiti si pe site-ul Reader's Digest.


Ce trebuie sa faceti ca sa va inscrieti in concurs?
Lasati un comentariu, insotit si de adresa voastra de e-mail, la acest articol, in care sa-mi spuneti ce carte va place voua cel mai mult dintre cele doua. 

Cine poate participa?
La concurs pot participa toti vizitatorii blogului care au o adresa pe teritoriul Romaniei. Fiecare are dreptul sa lase un singur comentariu.
Pentru o sansa in plus, scrieti pe site-ul vostru un material in care sa povestiti prietenilor despre acest concurs (cu link catre concurs) si lasati un al doilea comentariu cu link-ul postarii si adresa de e-mail.


Perioada de desfasurare a concursului: 27 aprilie ora 16:30 - 11 mai ora 23:59.

Extragerea va avea loc pe 12 mai prin intermediul random.org, cand voi anunta si castigatorii.

Multumesc editurii Reader's Digest pentru cartile oferite si va doresc mult succes!

73 de comentarii:

  1. Imi place "O masa intr-o farfurie". Imi place ideea de a luat tot ce ai nevoie dintr-un singur fel de mancare rapid si gustos.
    doinim@ymail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Rapid si delicios - 500 de retete originale e cartea care imi place
    adresa de mail: coco_nicoleta@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Intrucat sunt inca novice in ale bucataritului, mi-ar placea sa invat mai multe din cartea "O masa intr-o farfurie".

    Adresa de e-mail dyaskitchen@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Avand in vedere faptul ca suntem intr-o permanenta alergatura,mi-ar placea s-o am pe prima''Rapid si delicios-500 de retete originale''
    raulica252004@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place "O masa intr-o farfurie"
    mitinitta@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Timpul...mereu atat de puţin, mereu grabiti cu rost sau fară.Dar indiferent de grabă trebuie sa mâncăm!Şi de ce să nu o facem repede şi bine...
    Mi-ar place ,,Rapid si delicios - 500 de retete originale,, pentru ca probabil de multe ori mi-ar rezolva criza de timp.
    maciucafelicia@yahoo,com

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca "O masa intr-o farfurie" ar fi alegerea cea mai potrivita pt.mine.
    lianascorpion@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  8. ,,O masa intr-o farfurie,, pare a fi o carte care nu ar trebui sa lipseasca din casa noastra.Suna foarte promitator sa poti combina ingeniozitatea si prospetimea.
    rodvilceleanu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  9. ,,Rapid si delicios - 500 de retete originale,, suna atat de frumos titlul cartii!
    Probabil retetele din ea sunt excelente si nu asta ne dorim cu toti> sa gatim repede si gustos
    mariagiurgiu74@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred ca anumite carti nu ar trebui sa lipseasca , si una din ele de un real folos ar fi ,Rapid si delicios - 500 de retete originale,,

    maciucamarian2000@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  11. ,,O masa intr-o farfurie,, ar oferi o multime de sugestii, de ideei pentru cei pasionati de gatit

    iongiurgiu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  12. "Rapid si delicios"
    De ce aceasta carte?
    Nu e greu sa spun,e pentru familia mea,careia incerc sa ii gatesc retete cat mai rapide si cat mai delicioase ! Uneori imi reusesc de ma minunez si eu !
    ana_dobrica2002@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  13. "Rapid si delicios",este cartea ce mi-ar placea!Pentru o persoana cu putin timp la dispozitie,este cartea ce ar scoate-o din incurcatura.

    janet_janina@yahoo.co.nz

    RăspundețiȘtergere
  14. Rapid si delicios - 500 de retete originale
    cu siguranta as alege aceasta carte, sunt intr-o continua fuga si sunt convinsa ca e exact ce mi-ar prinde cel mai bine, sa nu mai spun ca tot ce se face foarte repede imi place.

    gherlinde82@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  15. "Rapid si delicios - 500 de retete originale", nu numai ca mi-ar placea f tare sa o castig, ci mi-ar fi de un real ajutor in bucatarie!Si asta nu doar pt ca stau destul de prost la capitolul timp, ci si pt ca sunt oarecum novice in ale bucatariei!
    stefania.furtuna@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  16. "Rapid si delicios - 500 de retete originale", fiindca am doi copii minunati si nazdravani pentru care trebuie sa gatesc atat rapid cat si delicios

    vio_dreams2005@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  17. Mi-ar placea " O masa intr-o farfurie "

    pedros2006gl@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  18. Mi-as dori "Rapid si delicios - 500 de retete originale" sa i-o fac cadou mamei mele, caci m-am saturat de aceleasi feluri de mancare :D
    al3cu_stelista@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  19. "o masa intr-o farfurie"....monalisa_mona_20@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  20. http://dyaskitchen.iblogger.org/concurs-readers-digest/

    Adresa de e-mail dyaskitchen@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  21. Apetroaie Cristian-Leonid2 mai 2011 la 01:52

    Cartea care imi place cel mai mult dintre cele doua este "Rapid si delicios-500 de retete originale". Adresa mea de e-mail este cristian_apetroaie@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  22. "Rapid si delicios - 500 de retete originale" e ideala mai ales in ziua de azi, cand vrei sa mananci sanatos dar nici nu prea ai multtimp la dispozitie.
    dreamwind55@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  23. "Rapid si delicios - 500 de retete originale" pentru ca nu prea am timp de gatit

    alina0508@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  24. imi place "rapid si delicios-500 retete originale" cred ca ar fi ideala pt ziua mea de nastere...as avea inspiratie pt bucatele care le voi regati

    adresa de mail: loredanaceaus@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  25. Amandoua titluri par interesante si atractive. Dar pentru ca nu prea am timp de stat prea mult in bucatarie, optez pentru "Rapid si delicios-500 de retete originale".

    dia_d_m_h@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  26. Imi plac ambele carti. eu am mai cumparat de la voi Mancarea si sanatatea. Ce ne face bine? Ce ne dauneaza? o carte fff interesanta si o recomand. IN fine trebuie sa aleg... Aleg cartea Rapid si delicios - 500 de retete originale hlroxana@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  27. Eu mi-as dori foarte mult cartea "Rapid si delicios - 500 retete originale". Avand in vedere ca sunt o incepatoare in ale gastronomiei, cred ca aceasta imi va fi foarte folositoare, cuprinzand retete "rapide si delicioase". Pe cealalta carte" O masa intr-o farfurie" o am achizitionata de la Reader's digest si retetele publicate sunt complicate si cred ca sunt adresate celor carora le place sa gateasca. turcu_eugenia@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  28. imi place rapid si delicios 500 de retete originale
    tankoramona@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  29. cristidana ( vadanrodika@yahoo.com)2 mai 2011 la 10:44

    Rapid si delicios
    Orice femeie isi doreste sa poata gati cat mai repede si cat mai delicios

    RăspundețiȘtergere
  30. ANDREA LEGRAND2 mai 2011 la 11:34

    IMI DORESC CARTEA O masa intr-o farfurie,ESTE FOARTE UTILA. adresa email legrand_dea@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  31. "Rapid si delicios - 500 de retete originale"
    tsandita@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  32. http://sanditza-behappyeveryday.blogspot.com/2011/05/aici-casigatipremii-sfaturi-si.html
    tsandita@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  33. Ciobanu Angelica2 mai 2011 la 14:12

    ~Rapid si delicios~ aleg pentru ca am timp putin pentru gatit.
    bciobanuangelica@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  34. Eu aleg cartea ”Rapid si delicios”, deoarece prietenul meu nu prea are rabdare cand gatesc, vrea ca totul sa se faca ff repede.Asadar aceasta carte mi-ar fi de un real folos, deoarec i-as prepara ceva ff gustos, iintr-un timp ff scurt.
    mail-ul meu este:loredanadurla@yahoo.com
    am scris despre acest concurs pe wall-ul facebookului meu cu numele de Durlă Loredana-Cristiana , iar link ul este urm:http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000872814992

    RăspundețiȘtergere
  35. eu aleg cartea : "rapid si delicios". motivul este simplu...stilul de viata, jobul ne determina sa facem lucrurile repede..astfel ca notiunea de rapid..este motto-ul meu.
    grigore georgiana
    georgianatantareanu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  36. ionescu ana-claudia3 mai 2011 la 02:24

    imi place cartea "O masa intr-o farfurie", deoarece ma incanta ideea de a folosi ingrediente proaspete si faptul ca, chiar si persoanele care nu prea au experienta pot gati aceste retete.

    anyt_dodo@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  37. link ul meu de facebook este urm: http://www.facebook.com/?sk=lf#!/profile.php?id=100000872814992

    RăspundețiȘtergere
  38. "Rapid si delicios - 500 de retete originale" - imi place aceasta carte deoarece toti vrem sa fim originali si rasfatati iar mai apoi sa'i rasfatam pe altii, dar sa nu dureze mult prepararea speciala...e o carte excelenta pentru grabiti, pentru rasfatati



    gina_micky_mdacie@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  39. "O masa intr-o farfurie" pentru ca "toate retetele propuse sunt rapide, sanatoase si delicioase".

    badea.ancaa@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  40. "Rapid si delicios - 500 de retete originale" e perfecta pentru mine.

    bobot90@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  41. "O masa intr-o farfurie" pentru ca "toate retetele propuse sunt rapide, sanatoase si delicioase".
    luciivan@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  42. Rusu Alexandru3 mai 2011 la 20:22

    "Rapid si delicios - 500 de retete originale" imi place acesta carte deoarece contine o multitudine de retete usor de preparat!
    tor_andu@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  43. "O masa intr-o farfurie" imi este de un real folos.

    mail.la.costi [at] gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  44. "O masa intr-o farfurie" o carte foarte necesara in biblioteca oricarui bucatar amator
    vdmihail@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  45. Imi place cartea "Rapid si delicios - 500 de retete originale", cred ca ar avea informatii foarte utile pentru mine tinand cont ca sunt studenta si e o adevarata provocare sa imi gasesc timp si energie pentru gatit, tentatia de a acomanda pur si simplu fast-food fiind foarte mare..

    Adresa mea e e-mil este: cristina.pastravanu@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  46. "O masa intr-o farfurie"
    fiorosu2006@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  47. Adomnoaei Cristina4 mai 2011 la 10:51

    Mi-ar placea cartea Rapid si delicis-500 de retete originale.love_light1982@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  48. " Rapid si delicios - 500 de retete originale"

    puiu_c15@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  49. Buna ziua,

    Aleg cartea "O masa intr-o farfurie"

    cipri.oneth@yahoo.co.uk

    RăspundețiȘtergere
  50. Aleg cartea "O masa intr-o farfurie" pentru mancaruri pregatite intr-un singur vas si suficiente pentru o masa consistenta

    daniela_carmen29@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  51. Votez pentru cartea "Rapid si delicios - 500 de retete originale"

    metropolitansltn@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  52. aleg cartea- o masa intr-o farfurie...
    gamdia20@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  53. AS PREFERA CARTEA "RAPID SI DELICIOS", PT CA MAMICA FIIND TIMPUL CONTEAZA FOARTE MULT PT MINE... szabo_monika74@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  54. Imi place "O masa intr-o farfurie"
    gaby_mimi18@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  55. "RAPID SI DELICIOS"
    sukru_f@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  56. AS PREFERA CARTEA "RAPID SI DELICIOS"
    baadgoood@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  57. "RAPID SI DELICIOS"
    lautarescudaniel@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  58. aleg cartea- o masa intr-o farfurie...
    lautarescuadriana@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  59. o masa intr-o farfurie...
    ungureanuioana47@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  60. "RAPID SI DELICIOS"
    udragu12@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  61. "Rapid si delicios - 500 de retete originale" este cartea care m-ar ajuta la diversificarea meselor zilnice si chiar ar fi prima mea carte de bucate:)
    leorint_anamaria@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  62. Cel mai mult ma incanta cartea "Rapid si delicios - 500 de retete originale". Ar fi perfecta pentru mine, pentru ca nu am foarte mare experianta.
    Adresa mea de mail este iulika.ct@gmail.com
    Succes tuturor !!!

    RăspundețiȘtergere
  63. Rapid si delicios

    lucica_braila@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  64. Hancianu Alexandra - Madalina8 mai 2011 la 12:00

    Rapid si delicios - 500 de retete originale

    hancianu_alexandra@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  65. "Rapid si delicios - 500 de retete originale"

    mikaela07h@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  66. As dori sa castig cartea "O masa intr-o farfurie" pentru a imi diversifica mesele zilnice si a imi putea prepara diverse retete.

    ranton2006@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  67. Rapid si delicios - 500 de retete originale" aceasta mi se pare mie interesanta,cand esti in pana de idei si mai ak-les timp....deschizi cartea si gata ...ai rezolvat!

    ionela2682@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  68. Buna! In primul rand, felicitari pentru diversitatea si originalitatea retetelor postate. Trebuie neaparat sa incerc cateva! In al doilea rand, cele doua carti par interesante si utile in bucatarie. Eu mi-as dori-o cea intitulata "Rapid si delicios - 500 de retete originale" deoarece sunt o fire activa, mereu in graba, dar totusi pasionata de gatit. Ar fi perfecta pentru mine!:) Va pup!
    alexaduma2000@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  69. Imi doresc cartea O MASA INTR-O FARFURIE!
    adresa mail: seran_ileana@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  70. Buna ziua,
    Mi-ar placea cartea Rapid si delicios - 500 de retete originale. O prietena de-a mea o are: ea mi-a aratat cateva retete facute dupa aceasta carte si m-a convins. O vreau si eu!!!
    adresa de mail: carofeero at yahoo dot com.

    RăspundețiȘtergere
  71. Buna,
    Mie mi-ar place cartea "Rapid si delicios - 500 de retete originale" am rasfoit-o la cineva si mi s-a parut foarte buna .Asa ca mi-o doresc :)
    Carp Loredana
    lorycarp@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  72. "O masa intr-o farfurie" o carte de exceptie ce vreau sa o am !!
    rodicaleica@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  73. "O masa intr-o farfurie" mi-o doresc pentru ca retetele sun foarte faine !!
    Felicitari pentru concursul organizat!!
    catalin.gabytzu@gmail.com

    RăspundețiȘtergere