marți, 26 aprilie 2011

Tocana de pipote si inimi

TOCANA DE PIPOTE SI INIMI, o reteta primita de la Cristina :)

Pentru aceasta reteta ai nevoie de:

- o tavita cu pipote si inimi
- o ceapa mare
- 1 morcov
- 2 ardei capia
- 3 linguri de pasta de tomate
- o lingurita de amidon
- 3 linguri de ulei
- sare, piper, busuioc
- 150-200 ml de apa

In primul rand am spalat pipotele si am curatat bine inimile de sange, dupa care le-am pus la fiert timp de 20 de minute. Noi am taiat inimile in doua pentru a scoate tot sangele, insa daca doriti sa ramana intregi trebuie sa le tineti cateva minute intr-un vas cu apa pentru a elimina sangele si apoi sa le spalati insistent.

Dupa ce pipotele si inimile au fiert, le-am scos intr-un vas. Am tocat apoi ceapa solzi, morcovul l-am dat pe razatoarea fina, iar ardeii i-am taiat cubulete. Am pus trei linguri de ulei intr-o tigaie antiaderenta si am calit legumele timp de 5 minute, dupa care am adaugat pipotele si inimile. Am presarat sare si piper si am mai calit inca 3 minute.
Am amestecat cele 3 linguri de bulion cu 150 ml de apa si am turnat amestecul in tigaie. Se lasa sa fiarba timp de 10 minute, dupa care am adaugat o lingurita de amidon alimentar dizolvat in putina apa pentru a da consistenta sosului. Am lasat tocana de pipote si inimi sa mai fiarba 2-3 minute, dupa am oprit focul si am presarat busuioc.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu