duminică, 1 mai 2011

Placinta cu branza expres

Va spuneam ca ieri am fost harnica si pe langa perele inmuiate in sos de scortisoara si lapte de capra am pregatit si o placinta cu branza expres. Expres, adica nu am folosit focul deloc. Iata cum am pregatit-o:

PLACINTA CU BRANZA EXPRES

- 200 gr. biscuiti digestivi;
- 100 gr. unt;
- 300 gr. branza;
- 60 gr. zahar pudra;
- 1 lg. esenta de vanilie;
- suc de la o jumatate de lamaie;
- 200 ml. frisca;
- toping de cirese;

Am maruntit biscutii in blender si i-am amestecat cu untul topit. Am omogenizat si am pus compozitia pe fundul unei forme de tarta. Puteti folosi o forma de tort.

Am pregatit o crema din: branza maruntita in blender, frisca batuta, zaharul pudra, esenta de vanilie si sucul de lamaie. Am amestecat usor totul pana s-a omogenizat si am pus crema peste baza cu bisscuiti.

Deasupra se pune toping de cirese. Eu am pus dulceata de cirese si nu am dat gres.

Se lasa la frigider 3 ore inainte de a taia placinta.


 Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu